Pavel se na mě obrátil nějakou dobu po návštěvě obchodního zástupce energetické aukční společnosti. „Pán byl velmi milý, sliboval dlouhodobou spolupráci a spolu s tím i velkou úsporu,“ říkal.
Jak to celé probíhalo a s čím jsi potřeboval pomoci?
Podepsal jsem společnosti smlouvu o zastoupení a pak jsem jen čekal. Čekal a dlouhou dobu nic, žádná nabídka, žádná smlouva, nic. Už jsem začínal mít obavy, jak to bude se slibovanou cenou a jestli vůbec ušetřím. Začal jsem je uhánět a neustále volat, až mi jednoho dne přišla smlouva s Maxim Energy na dobu určitou dvou let. Vyvstal zde však zásadní problém.
Jaký?
Když jsem se o celou věc začal zajímat hlouběji, zjistilo se, že mi nový dodavatel nebude spravovat mojí solární elektrárnu i přes to, že jsem podepsal zastoupení jak na dům, tak na fotovoltaiku a původní dodavatel (ČEZ) mi v podstatě pouze oznámil, že to již není jejich starost, protože smlouva s nimi byla vypovězena.
Pavle, jsi rád, že ti společnost Rich Life podala pomocnou ruku?
Jsem nadšený, neboť můj nový dodavatel, ke kterému mi Rich Life pomohl, si mě převzal od 1. 8. 2019 i s fotovoltaickou elektrárnou. Dokonce jsem ani nepřišel o zelený bonus (jeden ze způsobů, kterým stát podporuje výrobu elektřiny z tzv. obnovitelných zdrojů energie) a nebyl brán jako černý odběratel, za což mi hrozila sankce 30 000 Kč. Nakonec jsem požádal Rich Life, aby se mi postarali i o druhé odběrné místo mé chaty. Jsem rád, že mám partnera, který mi bude tyto věci hlídat a informovat mě včas, ať mohu klidně spát.